tisdag 23 september 2008

¤ Changes ¤


Ja de e juh ett tag sen man skrev av sig.
Kan juh säga att i min lilla värld har juh lite saker o ting förändrats.
Men till de goda då ;)
Hehe...Grattis *fredrika* i efterskott på din 34år dag...hehe.
Ja annars har man varit sjuk i stort sett hela förra veckan.
Så blev att man drog till landet till föräldrarna, där vi stanna några dagar.
Så hann bli frisk. :P hehe.
Sen blev de att man hann träffa ida lite. *skojj*
Vi brukar juh inte hinna ses annars!
Men fy va kul vi har...o stackars lilla fredrika som vi jävlas med.
Men tror den personen vant sig nu...ASG!
Ja vad har annars hänt?...så mycke som rör sig i huvudet så ska bara tänka efter lite.
I fredags drog vi hem till hbg jag o min dotter. Fick även sällskap av mormor på Lördagskvällen.
Sen Söndagen bestod av att dra till söder vid middagstid o lämna lite saker från mina oriflamebeställningar.
Efter de var de bara på nästa buss som skulle ta oss till berga.
Där var de lekstund med kusinen o svägerskan.
Broder min o casper var osså med men kecke mådde inte värst bra så han satt o mös med lillen o mormor haka på.
Jag o Annika fick inte många minuters lugn, de va bara att slänga av sakerna vid ett bord o efter de små....
HAha...men riktigt kul hade vi.
O på vägen hem så somna min huligan innan vi kommit från berga.
Ida kom o mötte oss vid biltema *tack* sen var de bara att traska mot drottninghög.
Då vi kom till statoil bjöd ida på lite mat sen bar de hem.
Väl hemma var de bara att liva upp lillan igen...
Sen färga jag håret på mamma som jag lovat nu några ggr...
Men fint blev de...
Sen bar de av för mamma o jag o ida satte oss o snacka lite o spela lite spel.
Natta lillan sen blev lite film o annat gott.
Sen igår var de lämna lillan som vanligt vid 9 o efter de fick ja o ida lite kaffesällskap.
Då kom camilla med goda frukostbullar.*tack gumman*
Sen efter frukosten var de dax för milla att dra te ljungbyhed.
O jag o ida fortsatte spela o snacka med fredrika.
Sen vid 3-tiden kom sussie o hämta sin flaska från erotikpartyt. De skulle ändå till stan o kolla barnvagnar. *skojj, hoppas ni hittar nån fin*
Sen vid 6 tiden igår drog ida hem :( men ses till helgen igen...
Sen var de att leka med lillan, o efter de var de att natta henne. För en gångs skull somna hon i tid. Skönt!
För min del var de tele resten av kvällen o spel.
Men kul med spel....de underhåller en lite.
O de roliga e när man klår nån med fett många omgångar....haha, asg!
Sen idag var de lämna jaz på dagis o hem. O nu sitter jag här o uppdaterar mig lite.
Har även blevit bjöden på nån överraskning i november av fredrika, så ska bli kul o se va de blir.
Alltid kul med överraskningar.
Så vad som händer nu de märker vi...
Har kanske kommit över min rädsla.

Take care o have fun!

Puss o Kram

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fredrika hehe tackar för gratulationen!
Och sen får vi se vad jag har hitta på för överraskning...