tisdag 16 september 2008

- Sjuk -


Ja ursäkta dröjesmålet i min blogg...
Har inte varit så pigg på att blogga o fotografera m.m.
Men nu ska ja ta mig i kragen o skriva lite...
Ja veckan i har varit lugn.
Har som sagt inte gjort så mycket.
Hade Annika, Nellie o casper på besök i Fredags! Skojj va de...o jisses som lilleman växer.
Tog ett tag innan Nellie va sugen på att leka med JAz men de lossna.
Hade slängt ihop en kladdkaka då ja märkte att ja inte hade någon kaka hemma att fika.
Lagom till annika ville bege sig var nellie o jaz på hög varv här o hoppa i sängen min o hade skojj.
När annika fråga nellie om de skulle hem så var inte de aktuellt, så vi fråga om hon fick stanna till pappa slutat, så hon blev hämtad då istället.
O de gick bra...så nellie stanna nån timme till.
Lite efter 5 kom Brodern min o hämta nellie. Men de va inte lång stund här va lugnt.
Tog väl 30min sen kom binis.
Satt o snacka o kola tv m.m. Sen drog hon vid 21.
Vid den tiden satt man här sj för jaz hade somnat, så kolla tv o lite sånt innan ja la mig.
Sen i Lördags kom Emelie. O jisses så bakis kvinnan va...haha!
Men de blev en lugn dag för oss alla.
Sen i söndags så var det samma där, en lugn dag med lite lek ute o.s.v.
Sen igår så var de dagis för lillan mellan 9-12. Efter dagis va de hem så hon fick nanna lite. Sen va de ut o leka av sig.
Binis kom på em o höll oss sällskap ett tag. Sen begav hon sig vid sin tid runt 21 nångång.
Annars inte mycke mer där.
Sen idag är de dagis för lillan mellan 9-15.
Eftersom man mår som man gör så har ja vilat ett tag. Ska vara frisk till helgen då lite saker e planerade. B.la Busfabriken på Söndagen! *Skojj*
NEh nu ska ja se te att göra nån nytta...ska iväg o handla sen o leka med lillfisen.
Annars vet ja inte om de kommer hända så mycket mer idag.
Take care!

Puss o Kram

0 kommentarer: