måndag 30 mars 2009

Första svaret...

Ja då fick man samtal från läkaren..
Men kan juh inte påstå att hon hade koll på läget..
Hon fråga hur ja mådde o sen skulle hon då berätta hur de blev för svar av de balanstestet de utförde förra måndagen.
Men fick som sagt konstaterat att mitt högeröra var inte bra.
Hon sa att balansorganet e helt förstört på de örat, men att det var som de skulle på vänster sida.
Sen sa hon att jag antagligen skulle få kallelse snart till röntgen, mitt svar var IGEN!!??
Hon fråga då om jag gjort nån magnetröntgen o mitt svar var JAA 2GGR.
Hon sa att hon skulle kolla journalen o såg då att jag hade gjort röntgen.
Men hon förstod inte vad som stod där, så hon skulle gå o kolla bilderna o få förklarat vad som menades med det de skrevit.
Sen skulle hon höra av sig igen till mig.
Så om hon ringer idag eller nån annan dag de vet jag inte.
Så nu vet ni hur min första prognos ser ut...
Take care...
Poss o Kram

3 kommentarer:

Annika sa...

Verkar vara en virrig läkare du har. Tycker det är lite dåligt att hon inte hade bättre koll. Hoppas du får lite utförligare svar nästa gång hon hör av sig. *kram*

Anonym sa...

Jobbigt när de inte kan ge alla svar direkt. Dålig koll. Tänker på dig, gumman!! //Nettan

Tessan sa...

Ja vad ska man säga om svensk sjukvård?
Verkar som om de flesta får sin läkarutbildning lite på måfo. Många ufon i läkarkåren.
Måste säga att det e lite respektlöst att ta in en patient utan att ens ha läst journalen.
Hoppas att det inte dröjer tills hon läst på och ger dig lite svar på proverna.
Kram på dig / Tessan med familj