torsdag 19 mars 2009

Fy va det kliar!




Ja nu e de nåt i luften som har dragit igång min pollen.Riktigt jobbigt e de...
Kliar o har sig. Ögonen rinner så ibland kan man tro man lipar för nåt...
Annars har man haft sin lediga dag idag!
Åh inte har jag suttit still.
Blev buss ner te stan där jag o jaz mötte upp ellen o camilla. Blev en runda på stan, sen blev de lekparken i stadsparken med barnen, eller rättare sagt för jaz, för ellen hade somnat i vagnen.
Efter en stunds lekande blev de att att vi stack bortom chefen.
Fick veta att de kanske kommer bli jag som får åka med min brukare över ett dygn...så får se hur det blir.
Sen skjutsa camilla mig o jaz till Närlunda där vi träffa nina.
O har inte sett henne sen bröllopet förra året.
Omg så stor hon hunnit bli, men inte konstigt! Asg! Hon ska föda vilken dag som helst. Vet att de ska bli en liten flicka...så de ska bli skojj.
Va riktigt kul att få träffa sina vänner.
Har juh inte hunnit träffa de på evigheter.
Men saknar alla de andra osså, o speciellt min kaffekäring ;). Hehe.
Neh nu ska jag kolla lite tv, sen får ja se vad som händer!
Take care!
Poss o Kram på er...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vad snygg din blogg är nu!!! "avis"

Anonym sa...

Vio har heller inte setts på typ hundra år haha=)
Ja att de kliar i näsorna och ögonen men de gör inget för fyy va ja njuter av solen=)
poss och kram