fredag 20 mars 2009

Fredag....

Ja då var man på magnetröntgen.
Men trodde de var en sån jag gjorde i ängelholm för många år sen.
Men ack så fel jag hade ...
Denna tunneln eller röret var inte alls stort.
Jag brukar klara av små utrymmen, men detta var jobbigt.
Fick kontrast i armen sen var de bara att ligga still i en timme.
Försökte tänka på annat men inte så lätt när huvudvärk börja komma krypandes.
När jag var klar var de buss hem. Mådde pyton redan när jag kom ut från sjukan, men väl hemma var de bara att prata med ulrik. Spydde både galla o blod :(
Men men...var bara att knipa igen o ta tablett o lägga sig.
Var svintrött o mådde inte bra alls. Sa till snutt att väcka mig en halvtimme innan jobb.
Vakna o var allmänt borta. Försöte få lite i magen. Sen var de iväg till jobb.
Första timmen på jobbet höll jag på att somna, men sen blev de lite bättre.
Väl hemma blev de att säga hej o klä på lillan, sen var de iväg igen.
Var inom citygross o handla lite sen hem.
Lillan var så trött så hon la sig direkt när vi om hem.
Hon börjar bli duktig både på att lägga sig o sova, gå på toaletten m.m. Så de e skojj att de går framåt.
Under tiden jag paca upp ringde fija...hon ville ha sällskap till maxi, så blev jag haka på henne en runda. Sen hemma blev de tv´n för mig o snutt o nu tog jag ett break för att skriva bloggen.
Men känner redan nu att min kropp e helt slut o att jag behöver sova. Så såå kommer de bli.
Natti mina läsare så hörs vi nog imorn.
Poss o Kram på er!

2 kommentarer:

Annika sa...

Usch, så tråkigt att du blev så dålig efter sjukhusbesöket. Hoppas dem hittar anledningen till dina anfall. *kramar om*

Anonym sa...

De va skoj att ses igår, och nu när ja bor här får vi ses mer=)
Så duktig Jaz e nu=)
Hoppas du får en underbar dag gumman
Kram