lördag 21 mars 2009

090321

Ja då var de helg o Lördag idag.
Mådde apa när jag vakna i morse. Hade svinont i huvudet o var trött.
Frös gjorde jag osså :(
Men de va bara att sova vidare, snutt var söt o hjälpte mig med lillan.
Gick upp tog mina tabletter, sen var de bara iväg och jobba.
Gick bara bra o min migrän la sig.
Men jisses som jag har frösit hela dagen. Gick hem efter jag slutat o börja på maten.
Blev pasta cabonara idag. Efter de blev de lugn kväll i soffan.
O här sitter jag än.
Blir kolla en film till, sen e de dax för kudden.
Ska iväg på dop imorn i Perstorp, så ska bli skojj o se lilla william.
Efter dopet e de bara hem o ta de lugnt. Sen måndag e de dax för sjukhuset igen.
Då ska de spola vätskor i öronen så de kommer ta ett par timmar. Hoppas bara inte jag blir lika dålig som jag blev igår.
Ja de e väl lite vad som kommer hända. Skriver mer imorn.
Take care...
Poss o Kram

0 kommentarer: