lördag 14 mars 2009

Lördag..


Ja då vart de Lördag o dax för jobb imorn.

Ska bli kul att jobba lite...

Sen ska ja äntligen få hem min lillsnutta.

Saknar henne fast vi går varandra på nerverna när vi e hemma....haha!

Men de e väl inget ovanligt mellan mor o dotter...känner igen de själv, o tror att det finns fler som har de så!

Annars har man varit med binis o martina idag på väla, för de skulle klippa sig.

Men de blev snyggt! Vill osså ha nåt i liknande stil med martinas frisyr, men vet inte om ja vågar...

Sen o andra sidan så lär de juh växa ut om inget annat.

Sen har jag gjort en lite flyttning av vissa möbler här hemma...men de står bra nu sålänge.

Ska bara komma underfund med hur ja ska ha de när de kommer annan soffa här.

Sen igår var man på framtid....

Ja de e väl lite vad som hänt!

Neh nu ska ja sätta mig i soffan en liten stund till med snutten, sen ska ja sova.

Ha de gott!

Take care!

Poss o Kram på er! <3

3 kommentarer:

Linda sa...

jag ska klippa och slinga mej på måndag!

Anonym sa...

Testa!! Som sagt, det växer ut igen ;) pussis //Nettan

Anonym sa...

Det e bara att prova gumman, de växer ju ut snabbt igen=)
Du är utmanad i min blogg=)
kram