tisdag 17 mars 2009

Ingen respons!


Ja då vart de Tisdag idag.
O det blir bara glesare i mina kommentarer o i andras blogginlägg.

Blev uppringd igår om att jag snart skulle få besök av en som inte varit här på ett tag.
Det var Emelie, hon ville komma o gosa lite med sin kusin.
En timme senare hon här.
Vi satt o joina en stund här hemma innan de blev dax att slänga på ytterkläderna.
Även binis hade ringt om en tjänst. Snutten visade klartecken så de blev att vi körde o lämna ett papper till mig på arbetsförmedlingen, sen blev de hämta binis o iväg till jula.
Binis skulle handla arbetsbyxor som hon behövde.
När vi väl var där träffa jag på amir, hassan o deras mamma som jag alltid glömmer namnet på.
Sen gick ja in på familia o skulle inpm chotta då jag kände att de tryckte på blåsan.
När jag e på väg ut ska jaz o emelie till mcdonalds. Stötte även på chrille, matte loke o isabell.
Kul! Var ett tag sen man såg de!
Sen gick vi andra o satt oss med de.
Efter familia blev de att köra hem binis. Sen hemma var de planerat att jaz skulle till Musse.
Men hon ville inte, så de blev att hon fick stanna hemma.
Satt här en stund o kolla tv, sen blev de en snabbis till maxi för mig o emelie.
Väl hemma var de tvn igen som gällde.
Det var juh simon o thomas så då får man juh inte missa de....
Ja de var väl vad som hände igår.
Idag börjar jag jobbet lite senare! Men ska bli skönt att veta att man drar in lite cash.
Hade inte skadat om de var ett heltidsjobb.
Sen blir de bygglov o desperate houswifes ikväll på tv.
Ha de gott o take care....

Pussen o Kramen på er!

0 kommentarer: