tisdag 17 mars 2009

Intressant...


Ja tänk vad livet går i berg o dalbana.

Idag på jobb så kom tankar jag tänkt på förr men bara ignorerat.

Men idag blev man nästan självsäker på att det e saker jag SKA göra!

Men när e juh min nästa fråga! Jag har inte tid för de nu...

Men visst e de några mål jag ska försöka nå!

Hehe, men vad dessa mål e vågar man juh inte skriva, för då kommer ni bara att skratta :P

Men kan juh ge ett prov på vad ett av mina önskemål är.

Ett av mina alla mål är att skriva en barnbok. Sen hur det blir med det, det återstår juh att se.


En nyfiken fråga från min sida till er läsare :

* Finns det något du eller ni förväntar eller tror att jag ska göra i livet?

* Är det något i arbetsväg ni vill se mig arbeta med?


Ja det var väl lite...

Nu ska ja med min lilla familj te musse o kolla film med lillsnuttan.

Take care!


Poss o Kram på er!

0 kommentarer: