söndag 22 mars 2009

Söndag...

JA då vart de Söndag o full rulle igen.
Från de att man gick upp var de i stort sett bara att ställa sig i duschen o göra sig klar.
Kl 12.00 var vi redo o då drog vi till Perstorp där vi gick på Williams barndop.
Så söt han var.
Det gick bra i kyrkan med Jazmine. Efter dopet i kyrkan vr de fika i församlingshemmet.
Där bjöds de på smörgåstårta o vanlig tårta.
Sen begav vi oss mot Åstorp för att hämta upp emelie. På vägen hem somna lillan i bilen.
Väl hemma blev de byta om på lillan sen ner te stan där jag sola en snabbis.
Ja de e väl lite vad som hänt under dagen.
Blev även inringd till jobbet imorn.
Hade hänt nåt så jag behövdes imorn o på tisdag...så det e skönt.
Så tidigt imorn bitti ska jag till sjukhuset på lite mer tester, sen hoppas jag att jag mår bra...sen e de raka spåret till jobbet.
Neh nus ka jag osså lägga mig. Ska upp tidigt imorn bitti.
Take care!
Poss o Kram

0 kommentarer: