tisdag 3 mars 2009

ingen lugn stund!

Ja full rulle e de på en hela tiden.
Har fått jobb som personlig assistent o de dagarna jag inte jobbar där e jag på min praktik...så nu kommer ni inte se mycket av mig.
Det e 4 helgdagar jag e ledig i månaden, så de e inte mycke!
Men men...måste få ekonomin på rätsida!
Annars hade jag en bra helg med massa nya intryck. Stötte även på Johannes Brosk eller va han heter, han som spela jokern i rederiet när de gick.
Ja tyvärr hände en liten olycka på vägen hem i söndags, men de kan ni läsa på min snutts sida.
Sen idag har jag varit o skrevit papper hos chefen, så nu har jag jobb nästan året om ja fattat de rätt...*kul*
Sen var de meningen att jag skulle på polismötet dag, men snutt kom hem för sent, så nu får ja vänta ett halvår tills nästa gång!
Men men...bara hoppas man inte jobbar när de e dax för de!
Får väl checka av lite med Fredrik....han vet juh en hel del om de!
Natti natti, för nu ska ja sova!
Har en dag på Framtid imorn.
Puss o Kram

2 kommentarer:

Annika sa...

Hej gumman och välkommen hem. :-) Hoppas ni haft trevligt i huvudstaden. Kul att du fått jobb som personlig assistent och mer jobb på framtid. (om jag fattade dig rätt). Får se och ses nån dag så flickorna kan träffas lite.

kramis

Anonym sa...

Brost heter han!