söndag 16 augusti 2009

Veckan som gått!

Ja frisk har jag inte blevit än, snuvan sitter i o hostan.
Känner även av att jag e rosslig o tung i andningen, men de e väl nu när immunförsvaret e nere.
Går in på sista dagen med pecillin idag, sen får ja se om saker o ting släpper.
Annars har de varit jobb för min del som gäller.
Är ledig på tisdag tror jag, så då skall jag se till att skaffa mig lite egentid o bara slappa.
Var evigheter sen ja hade de.
Var o kolla bilar igår från strippen o vallåkra. O jisses med folk som samlats.
Känns som man blir fler o fler för vart år som går.
Stod o tjuvlyssna lite på en kille som snacka i tele. Han var tydligen från karlshamn o hade åkt ner här för första gången.
Vad jag förstod av samtalet så var de någon som ville att han skulle komma, men hans svar blev- aldrig jag släpper detta! detta e de fetaste jag varit med om. Ni vet inte vad ni missar. O de sa han med ett stort leende på läpparna.
Så de märks att vallåkra-streetcar mötena e uppskattade.
Medans jag vet att de finns andra som sitter hemma o huttrar o tycker de e idiotiskt.
Men men, smaken är som sakt delad.
Trodde jag skulle få sova ut lite idag, men neh! Fredde fick en biljett av den andra fredde för att komma in på vallåkra gratis idag, så de blev att han o snuttan drog dit tidigt imorse.
Sa att de var bättre att åka vid 9 än senare som han hade velat, för om han hade gjort de , då hade han aldrig kommit fram.
Hade varit kul o hängt med, men har ett jobb jag måste sköta. Så får njuta av bilderna sen, om han nu lyckas ta några.
Annars ser lungt ut. Inte mycke planerat.
Blir hem o laga mat sen o lägga sig på soffan. Sen jobb imorn igen.
Neh nu skall jag fortsätta här. Take care!
Poss o Kram

2 kommentarer:

* Karin * sa...

Hej!
Synd att du inte kunde följa med till Vallåkra, men som sagt det går ju fler "tåg" som dom säger. Hoppas att du känner dig bättre när penicillin kuren är över.

Kramar och take care of you

* Fredde * sa...

synd att du inte kunde följa med till vallåkra.. men det kommer fler gånger love u pussar