onsdag 26 augusti 2009

Sick again!

Ja nu har de tagit ett par dagar sen jag skrev sen sist.
Den anledningen beror på att jag var sängliggandes hela dagen igår.
Spydde från morgon till kväll, o inget fick jag behålla.
Men de känns bättre idag. Håller på att mjukstarta magen med lite proviva idag.
Men men.
Bara allt e tipp topp till lör o sön.
Blir ut med pinglorna om nu inget kommer ivägen. Sen på Söndag skall jag på kick offen med oriflame.
Annars är jag för en gångs skull ledig nu tills på måndag.
Så skall försöka ta mig till mina älskade syskonbarn om inget kommer ivägen, saknar de nåt enormt! Sen skall jag försöka fota lite ute o föra in de på bdb.
Ja de e väl lite vad jag har planerat.
Men ha de gott, för nu skall jag se till att hämta min sessa på dagis. Sen blir de handla i eftermiddag. Puss o Kram på er!

0 kommentarer: