onsdag 5 augusti 2009

snabbis

Ja jag hinner skriva av mig en snabbisblogg idag.
Ja mån o tisdag var de jobb på em, sen har de varit hem o fixat med annant.
Sen igår blev jag även uppringd av helsingborgshem, där stod jag i kö på en lägenhet som han ville visa. Så på fredag skall jag o fredde kolla på en ny lgh i stan.
Annars har jag fått de med oriflame uträttat *skönt* så nu har man de ur världen osså.
Sen idag e de tänkt att jag skall ta hem min sessa, för imorn skall hon o jag ta bussen till mina päron. Sen e de jobb på fre igen o hela helgen.
Sen vet jag inte när jag e ledig nästa gång.
Men hoppas de inte dröjer för länge.
Känner att jag vill ha en dag då jag inte har nåt att göra. Bara kunna sitta ner o ta dagen som kommer. Men men.
Nu skall jag göra mig klar o dra te jobb.
Take care!

1 kommentarer:

Tessan sa...

Ny lägenhet ! Va spännande. Hoppas att det går bra på fredag.
Kram / Tessan