fredag 7 augusti 2009

jobbigt som bare den

Ja då vart de fredag o helg igen!
Men kan säga att denna morgonen var värsta ever!! Skulle lämna jaz, men har aldrig hört nån skrika så mycke som hon. Så sluta med att jag fick gå in o sätta mig på dagis.
Satt väl där en kvart, sen begav jag mig, men de de var till värsta skriket.
Inombords känner man tårarna för man känner sig som en svikare till förälder.
Men man kan inte hindras från att lära de...
Jazmine e så smart så hon vet att de kommer dröja 2dagar innan vi ses igen.
Men om ja känner jaz rätt så kommer hon säga att hon vill till mamma sen ikväll.
Måste hålla ut, de e juh musses sista dagar. Sen är det varannan helg han skall ha henne.
Neh nu över till annat.
Idag eller om några timmar skall ja o fredde kolla på ny lgh.
Så får se hur den ser ut. Men kan tänka mig att de e fint eftersom de e ganska nybyggt.
Annars e de jobb o jobb o jobb som gäller.
Vad som händer ikväll de vet jag inte. Men imorn lär de bli ensamt när ja kommer hem från jobb, för fredde skall vara borta hela dagen.
Så, de var lite uppdatering.
Take care!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, det är verkligen jobbigt när de skriker så efter en :( Känns verkligen i hjärtat!! Hoppas lgh är fin, du måååstee berätta sen!! Miss ya´babe!! //Nettan

Annika sa...

Ja, det är jobbigt när dem är ledsna när man lämnar dem på dagis. Ska bli spännande att höra om lägenheten ni ska kolla på. *nyfiken* kramis