söndag 23 augusti 2009

Snabb uppdatering.



Ja dagarna de springer iväg med en väldans fart.
Idag är de Söndag o sista dagen i denna veckan.
Imorn skall jag vara ledig för en gång skull. Ser fram emot de o hoppas på att få vila upp mig lite. Blir sen jobb som vanligt på tisdag.
Annars var de en supertrevlig helg.
I fredags var de hem o byta om o göra sig i ordning för att sen möta lena o fredrik.
När vi väl mött de blev de bestämt att kvällens måltid skulle bli pizza.
Hade även med oss binis. Blev att vi käka på palermo som ligger vid sjukhuset typ.
Samma meny o lika Stoooooora pizzor som roma i Åstorp. ;) Men gott var de.
Sen blev de ättekulla o bilar... men var väldigt lite för att vara en fredag kväll.
Var hemma nångång vid midnatt.
Sen Lördag var de jobb. Efter jobb blev de duschen o göra sig klar. Även denna dag blev möte på parkeringen med lena o fredrik.
Blev en snabbis inom maxi där de handlades lite, sen var de citywok i stan som stod som nästa anhalt. Där mötte fija o oliver upp oss, men dEe valde sedan att åka hem :(
Efter en god måltid där blev de upp till preem, där vi skulle invänta biffen från mjöhult.
När gänget sen var samlade drog vi te ättekulla. O där var betydligt mer folk denna kväll.
O för ovanlighetens skull var de väldigt många som körde. Men de e kul.
Efter ättekulla blev de vår standard hållplats preem på gåsebäck. Där stötte jag även på en trött emelie.
Sen var de raka vägen hem till sängen.
Idag blir man hämtad på jobb av jaz o fredde. Sen skall vi hämta upp elin för att sedan styra kosan mot Lomma. Där skall jaz få stanna under tiden jag o fredde fortsätter till malmö för att köpa ett skrivbord.
Sen skall vi tebax till Lomma för att ta en kopp kaffe hs nettan o tomas. *kul*
Var ett tag sen man såg de!
Sen blir de hem o natta lillfisen o jag skall väl montera mitt skrivbord.
Sen lär de bli sängen för min del.
Ha de gott allesammans!
Puss o Kram

2 kommentarer:

* Karin * sa...

Det är mycket på gång ser jag, hoppas att skrivbordet med hyllor blir som du hade tänkt dig.
Och ta nu vara på din lediga dag och koppla av, du måste få ladda "batterierna".
kramar och take care of you

Anonym sa...

Tack för att ni tog med Elin ner! :) Var mys o ha er på besök! Ser fram emot lördag!! :D Pussen //Nettan