tisdag 21 oktober 2008

^ Tisdag ^

Ja då vart de en ny dag men fasiken så tråkig...
Syftar på vädret då...regningt, blåsigt o mulet....
Inget väder att hurra för, men naturen har juh sin gång.
Efter ja lämnat lillan i morse var det raka vägen ner till stan där de var rekryteringsträff igen på ams.
Där va nåt gammal företag som va där sist osså, men men..
Taxibolaget haffa mig direkt, men har juh inget taxikort...
Men snutt har, så rekommendera han där...så de vill min snutt ska ringa till de o sen får man väl se va som händer.
Annars var de fartfylls eftermiddag igår.
EFter snutt kom hem så vart de iväg o hämta binis på jobb, sen raka vägen till stan där vi införskaffa oss varsin ny mobil.
Tack o lov så e de en walkman, så nu kommer man ha musik med sig igen.
Det enda jag va mindre glad för va väl hörlurarna...de va juh inte de små o de små sakerna...
Men de e juh bara att byta ut de...
Så nu har jag o snutt o binis varsin ny mobil med 3.
Efter att ha varit o skaffat mobiler så begav de sig på ett thai ställe i stan där binis bjöd på mat.
Gott va de :P *tack för allt binis*
Sen efter de begav vi oss till City Gross för att fixa lite saker...
Snutt behövde raklödder o jaz behövde blöjor sen blev de såklart lite annat osså.
EFter de lämna vi av binis o begav oss hem.
För en gångs skull somna lillan i tid igår, så de va bara att lägga henne i säng när vi kom hem...o sen e de väl inte så svårt att gissa va ja o fredde gjorde!
*inga snuskiga tankar nu* Vi satte oss med våra nya mobiler o pilla med de ett bra tag.
Tog ett tag innan vi fick korten aktiverade, men sen så...
Men snacka om att vara med finesser i den ....så de kommer väl ta ett tag att utforska den.
Ja sen var de bara sängen o nanna kudden...
Sen snart e de dax att hämta lillan..
Sen ska här plockas lite till o sen ska ja hitta min baddräkt, för ja o binis ska simma sen.
Måste röra på mig...blir juh avis o se snutt gå ner i vikt...
hehe, neh men de e bara skönt att göra nåt...
HAr juh inte kunnat träna nåt innan eftersom ja varit själv hemma med jaz.
Men nu ska snutt vara så gullig att han tar Jaz under de 2 timmarna vi ska vara iväg. *tack älskling*
Men men...uppdaterar mig sen för ska hämta mitt lilla hjärta nu!
Puss o Kram på er!

4 kommentarer:

Dancing_Sunrise sa...

Hejsan!
Kikar in lite och måste ge beröm för din fina blogg! Måste säga att jag är så glad för din och fredriks skull och det verkar som att han lyckats hitta en riktigt fin tjej ;-). Skulle vara roligt att träffas någon dag. Har en liten son på 6,5 månader som lilla Jaz säkert skulle ha glädje med :-). Ha det så bra och hälsa fredrik. Mvh Caroline (Fredriks systerdotter).

* Fredde * sa...

Ja du älskling vi han göra mycket igår, och roligt var det med, och jag tänker lite på när vi skulle pakera, fick blåsa på lite för att inte bli påkörd av bussen hehe...
Och nu har vi varsin cool mobil, så vi kan ringa gratis tillvarandra m.m :P

Love U

Nenniz sa...

Kul med ny mobil! :)

Anonym sa...

Avis på dig som kan åka och simma. Häromkring har inget badhus öppet på helgerna. :-(