fredag 24 oktober 2008

* Fredag *


Ja då har helgen kommit. *skönt*

Betyder att det blir mer mys med snutt o lillan.

Annars var man i huset igår o rensa undan....det märks att de tar sig... :P

*tack Lars o Karin för maten o hjälpen igår*

Hehe o alltid lika kul o jäklas med snutt...Ska se vad man kan få han att rensa undan av de han brukar säga e bra o ha. Fast de syndromet har väl de flesta, även jag....men ibland kan de bli mycket saker av bra att ha, o då skadar de inte att sortera. Eller va säger du snutt.

Annars hände juh en rolig sak då enligt fredde...

När vi kom hem så packa vi av sakerna o kom överrens om att jag skulle bära ute från bilen till porten o fredde från porten upp till lägenheten.

Men efter sista lådan skulle ja parkera bilen och det gjorde jag. Men de roliga va att när ja kom tebax till porten var den låst. O det ENDA jag hade på mig var bilnycklarna. Hade inte mina egna nycklar o hade inte mobiler eller nåt annat!

Så där stod jag o försökte få uppmärksamhet, men ingen såg en.

Så där stod jag ett bra tag o tänkte att fredde skulle väl kolla ut förr eller senare!

O de gjorde han, men tror ni han såg mig, neh såklart att han inte gjorde! Haha...så det var bara att fortsätta att stå där. O inte en kotte var ute heller.

Under tiden man stod där börja tankarna att rinna iväg...Skulle ja gå o lägga mig i bilen sålänge, eller skulle ja ta bilen o se om ja kunde få tag på en tele eller nåt? Hmm, ja de va juh bara en del av mina funderingar när jag stod där ute.

Men sen såg ja snutt igen i fönstret, o börja vifta o ha mig igen...men såg han mig då....Neh de gjorde han inte.

Haha...men efter ytterligare 5-10min såg ja lampan tändas i mitt trapphus....yes tänkte jag. Jag kommer äntligen in.

Men där kom juh ingen :S...tänkte för mig själv, va e de för nån typ som går ut o tänder i trapphuset o inte kommer ner.

Men till sist kom de nån, o då va de snutt som kom. Wow! Fråga hur de va med hans syn...

Men sen skratta vi bara när jag fick berättat...Men kan juh säga att de känndes i benen att man stått där ute ett tag. Så 22.50 fick ja komma in...

Skämta med snutt o sa att nu vet jag hur lång tid de tar innan han saknar mig (45-50min).

Men men, bara ett roligt minne...

Annars var ja ganska sleten så de va titta tv o sen nanna...

Men natten blev inte lång...lillan kom in vid 3 o skrek.

Hörde redan då att hon va hes, o hade lagt märke till att hon hade varit snorig sen innan, men tänkte att de med halsen kanske skulle ha lagt sig tills vi vakna.

Men tyvärr så visade sig att lillan var dålig. Så har henne hemma från dagis idag.

Men de gör inget, blir bara lite mindre gjort här....men de e bara att ta med en nypa salt.

Sen i eftermiddag blir de full rulle igen. Blir att tömma mer från huset, sen blir de hem o fixa här.

Men idag tänker ja ha nyckeln med mig...*asg*

Neh nu ska ja tvätta o lite annat, men ska se om ja hinner uppdatera mig senare ikväll.

Puss o Kram på er...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaa, nog rätt bra om du har nyckeln med dig hädanefter ;) *hihi* Hoppas Jaz kryar på sig snart *massa kramar till henne*

* Fredde * sa...

hehe visst hade vi det roligt igår, men jag skämdes oxå över att jag inte såg dig stå nere och vinkade på mig att du inte kom in..

Förlåt älskling...

Pussar