måndag 20 oktober 2008

# Mycket som hänt! #


Ja då får man uppdatera lite...hehe!

Har juh mina läsare som påpekar att det var ett tag sen!

Åh det e juh sant....en hel vecka har gått o ja kan inte påstå att jag har varit vid datan så mycket.

Men allt har juh sina logiska själ.

Nu kommer säkert någon där ute att trilla av stolen eller nåt, men kan berätta att min lille sugarbunny har flyttat hit. JAg vet att det har gått snabbt, men varför vänta när man e så säker? De spar juh även lite på kronorna. Så det är vad jag har haft fullt upp med i veckan.

Asså att göra plats, möblerat, o flytta hit saker från huset e vad vi gjort.

Men kul har de osså varit. Gratis träning :P

Hmm, vad har annars mer hänt?

Träffa svärföräldrarna i Lördags för första gången! Kan juh säga att man var juh fett nervös eftersom det här med svärföräldrar är ett nytt kapitel för mig.....men efter att ha sagt hej till varandra så släppte allt.

De är juh hur goa som helst o lätta att prata med! O sånt känns riktigt bra...

Så här kommer de bli många roliga stunder med de.

Nu har jag bara min snutts 2 systrar kvar att träffa, men med den brodern de har o de gulliga föräldrarna så kommer inte de bli några problem.

*tack för allt i Lördags Karin o Lars* ;)

Ja vad har man annars hittat på? ...

Var på möte igår inom Oriflame, vi skulle få lite mer information om wellness produkterna som vi börjat med.

Under tiden jag var där på mötet körde snutt till mina föräldrar o lämna lillan...*tack snuttis*

Sen när mötet var klart så kom mamma o lillan o hämta mig.

Sen åkte vi hem till de...för vill juh även hinna vara med pappa nu när han e sjuk!

Måste säga att han e fan envis som synden min pappa....

Fast han trillar ihop på jobb o mår dåligt så ska han inte in o kolla sig! :S Men de e andra takter nu.. Mamma ringde o skulle kolla om han inte kunde få tid tidigare till sin kontroll o opertion. Har annars tid den 4nov.

För som de ser ut nu så kommer anfallen tätare o han mår inte bra, men att få in de i pappas lilla nöt e inte så lätt.

Men men...

Under tiden ja o lillan var i eket så var snutt o körde taxi.

Senare på kvällen när han var klar så kom han o hämta oss, sen var de bara hem te hbg o packa av bilen.

Har tagit de mesta nu, men har lite papper o annat kvar att ta hit.

Sen e de nån där ute som vill köpa en malm sängstomme med tillhörande sängbord så e d e bara att höra av sig! Färgen är i bok o måttet e 1.80.

Annars har man varit i stan på ams idag. Var dax att uppdatera sin handlingsplan lite.

Sen blev man även hänvisad till ett par arbeten.

Men männsikan e juh lite trög, sa att jag hade skrevit ut papper o att jag skulle söka de , men ändå skriver hon ut samma papper som ja redan har o ber mig söka de :S

Känndes som de jag precis hade sagt gick in genom ena örat o ut genom det andra :(

Men men...de e snart fixat.

Annars blir de väl att fixa här, för kan inte påstå att här e nån ordnoing nånstans...hehe!

Men så e de... Vi har ingen brådska. Gäster man har får ta de med en nypa salt sålänge.

Annars ska ja försöka hjälpa snutt med lite frågor....tiden börjar närma sig hans uppskrivning på lastbilskortet.

Binis kommer nog osså hit idag, för vi ska kolla mobiler.

Kanske ska uppdatera oss alla....även snutt då.

Ja de e väl lite vad som hänt.

O några andra saker som kommer hända i veckan är att de blir ams imorn igen på rekryteringsträff.

Sen på Lördag e de party party med snutt o gänget!

Längtar så man bli galen :P neh men de ska bli så kul att få träffa er alla o få komma ut o rasta snutten igen.

Saknar min granne :( E juh aldrig hemma längre o snart e hon borta!

Men kommer bli många besök ner till Lommaduvorna sen!

NEh nu ska jag se till att skicka iväg lite ansökningar, sen ska jag hämtra mitt lilla hjärta.

Puzzen o Kramen på er!


I´m out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du gumman, här går det undan. Hoppas bara att det är en go kille du hittat som tar hand om dig och Jaz.

Anonym sa...

Hej!
Tittar in hos dig och vill bara säga att jag är nog ganska så lik min bror, dock något snällare ;) om det nu går hihi. Har hört så mycket gott om dig från både Fredrik och far och mor så jag är övertygad om att vi oxå kommer att trivas ihop :) / Annelie ( Fredriks storasyster) PS. Du är väldigt flitig med ditt bloggande :)

Nenniz sa...

Hjärtat! Saknar dig med!!! :( Klart ni måste komma hit.. massa.. o hälsa på!! Japp, party på lördag, fett ös *haha* Ska bli skoj! Kul att det gick bra med svärföräldrarna ;) KRAMEN O PUSSEN!

* Fredde * sa...

Skönt att få bli statsbo igen, och inte behöva sitta i skogen...
Party party!!! HEHE

Pussar ;)