tisdag 7 oktober 2008

¤ Tisdag ¤

Tisdag...
Ja då vart de en ny vecka o andra dagen i den.
Igår hade man humöret uppe på morgonkvisten så blev att efter jag lämnat lillan så vart de bara ut o röra på sig.
Blev att jag drog bort till Dalhem där jag var o hälsa på barnen som jag jobba med för en månad sen! EN MÅNAD sen...shit! Trodde de va 2v sen, men när jag stod där o skulle skriva i lite papper så kom vi fram till att det var en månad sen.
Man blir juh fan rädd snart...denna tiden bara springer iväg o man blir bara äldre o äldre.
Vill inte bli gammal, har de bra som jag har de nu...
Fast e juh såklart nyfiken på hur min dotter kommer vara som en tonåring...hehe!
Har en känsla av att när den dagen kommer så blir de väl för min del att lägga benen på ryggen eller nåt, för hennes humör e inte o leka med.
Stackars lille fredde försöker få bukt på de, men de går fraamåt!
Ja annars kan jag juh berätta att jag fick lite mer tider att jobba när jag ändå var där.
Så de va bara skojj o bra.
Sen när jag väl var hemma hade jag fortfarande min energi kvar, så blev att jag möblera om köksmöblerna o byta gardiner i köket, sen diska jag upp lite, vek tvätt o lite annat.
Sen kom fredde o då vart de dax att dra te Busfabriken med lillan.
Jisses som hon längta dit....men skojj hade hon.
Det var det första hon tjata om i morse när hon vakna...haha, att hon ville till elefanten o dinosaurierna.
Men de blir en annan dag! Tack baby för du tog dit henne.
Efter busfabriken blev de mcdonaldsmat med oss hem...sen efter de blev de ett bad för mig o jaz.
*skönt* De kunde behövas efter vår runda inne på busfabriken...
Efter de somna lillan gott o jag baka en kladdkaka!
Kolla lite tv o fredde försökte fixa min data som just nu e vääääääldigt seg!
Så ska plocka av de viktigaste, sen ska vi formatera den eller nåt.
Men blev en någerlunda lugn kväll o kom i säng i lagom tid.
Jag som e nattmänniska har juh som vana att lägga mig vid 1-2.
Men men...
Sen idag var de bara att vinka av babe, sen var de bara att göra vid sig o väcka lillan.
Efter de så vart hem o fixa lite med mina beställningar.
Sen nu bloggar jag o lite annat. Ska fortsätta med mina sysslor innan jag ska hämta lillan.
Sen ska jag även försöka hinna med att handla hem mer skivor till datan, för de räckte inte med de ja hade.
Sen vid 14 idag blir de lek med grannen o lillsessan som e hemma. Men även bus o lek med de andra grannarna lena o jonathan.
De har alltid så kul ihop...men de e skojj! Våra små gangsters!
Bloggar sen!
Take care!
Puss o Kram
*I´m out*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.. vi hade verkligen kul på busfabriken, och det ska vi göra fler gånger.
Love U!! puss puss

Nenniz sa...

Kul med busfabriken.. får sticka dit tillsammans nån gång snart!! :P Ska bli mys o ses idag babe!! Puss puss