lördag 11 oktober 2008

* en knas dag *


Ja de e väl bara förnamnet på vad denna dagen eller kväll har varit.

Nu tänker ni säkert på vad fasiken ja syftar på!

Men de kommer jag snart till...

Dagen har annars varit lugn....en väldigt seg förmiddag!

Jag som e nattdjur upplever morgonen o förmiddagen som den tråkigaste tiden på dygnet..hehe

Så de va bara att slappa o leka med lillan.

Sen vid 2 somna jag o lillan...sen ville vi ha sällskap, men ingen dök up så ringde eket.

Där va de några som ville komma..... så en stund senare hade man lillebror, erika o mammi på besök.

Satt o snacka lite....sen utnyttja ja min lillebror med att använda hans hjälp att bära en hylla.

Håller juh på att rensa undan lite, för man vet ju inte när man får en inneboende här...hehe :P

Blev även en runda inom maxi o mcdonalds, men blev besviken när de inte hade min kycklingburgare kvar :(

Men men...de drog vid 21 sen satt jag o jaz här o myste...

Men då händer de något som ja verkligen inte hade förväntat mig! O de som jag syftar på min underliga kväll.....

Jaz biologiska pappa skrev till mig på Msn, e juh bara 4mån sen man snacka med honom sist...

Samtidigt som jag inte ville svara så tänker jag bara på hur soc skulle tänka...

Men tog mig i kragen o svara..

De hela sluta med en lång konversation på msn under en trekvart.

De visa sig att jag hade rätt IGEN!

Stör mig att jag känner han bättre än vad han gör själv.

Han lät nästan lite religös i sina meningar..

Han bad om ursäkt att allt blevit som de blevit....o att han ville berätta att han uppskattar mig som vän o att gud e tacksam för hans dotter m.m.

Samtidigt som de kändes som de va någon annan som skrev så kände jag ändå igen honom på vissa saker.

Han berätta även att jaz farbror dött nyligen i en bilolycka o att större delar av familjen var där nere nu.

Sen att han själv ska ner där nästa månad.

Nyfiken som jag var fråga jag vart han jobba, o de svaret jag fick ...ja de gav mig juh ett gott skratt måste jag säga!

Musse jobbar på tingsrätten...haha. Men men...kul för han juh!

Var juh tvungen att stolt visa upp min kärlek, o trodde han skulle säga nåt i väg med att jasså du har hittat kille o skulle börja fråga vem han var!, men de svaret jag fick var : Kul du hittat en söt kille, o att han var glad för min o jaz skull. O typ lyckönska mig de bästa...

Sen efter följde de en massa frågor om jaz!

I samband med att vi prata så bytte jag pressbild till en på jaz, men fick ganska snart en mening där han fråga om ja kunde byta bild!

Jag fråga såklart varför o fick till svar då att han mådde dåligt efter allt han gjort o att han bara blev ledsen, för han hade juh inte träffat sin dotter på ett bra tag nu.

Neh men enligt mig e de självförvållat....då kan han plågas på köpet.

Men de sjukaste av allt...fråga han varför han inte kunde hälsa på jaz när han gick förbi henne i sommras, men fick till svar att han inte sett henne :S Jag bara : För fasiken musse, vi va framför dina fötter o din dotter säger hej pappa! Du SÅG oss men bara ignorera oss....sen prata du med araberna som kom bakom oss. Till svar fick jag att han inte hade sett oss o tillade ordet walla...YEAH RIGHT!

Dagens största skämt eller vad!

Du vet att det e ett stort ord, så se då till att använd de i rätt förtroende. Vi vet du såg oss.

Men men...

Så kan de gå....

Ska bli kul o se vart detta slutar... men ändå skönt att han ångrar de han gjort o bad om ursäkt!

För Musse e inte en människa som ber om ursäkt.

Annars ikväll har de inte hänt mer!

Imorn kommer ida o mammi o ska hjälpa mig o få undan lite. Sen imorn kväll kommer min baby.

O då blir de att ta igen all mys som vi missat i helgen.

O milla...den du skrevit till idag....jag säger bara *lyckönskningar o håller tummarna*

Den e guld värd...

Hmm, ja de e väl lite av min blogg idag/igår, kommer väl mer senare...

Puzzen o Kramen på er!


*I´m out*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det egentligen något som kan ursäkta hans beteende.. han är ärligt talat korkad.. Det krävs en del för att han inte skulle kunna träffa sin dotter.. nu för tiden finns telefon.. om han inte kan träffa henne kan han åtminstone ägna en minut åt henne i telefon... han borde få sig lite smäll.. och att han ens vågar loooooova o svära på att han inte såg er...
ja ja.. du får se vad som kommer härnäst.. tur du finns till lilla flickan..