fredag 10 oktober 2008

* 2 veckor *

Ja då var de fredag idag o helg igen!
Kommer även bli min första helg ensam sen de blev jag o fredde.
2v veckor redan....tiden bara springer iväg.
E så gla att vi hittat varandra! Du e värdefull babe.
Med dig kan man vara sig själv.....o må bra!
Miss ya allready!.... ;)
Ja vad ska man annars skriva?
Blir en lugn helg med städ o så.
Socialen kommer på sitt sista möte måndag morgon o kollar hur jag o jaz e.
Sen följer de med oss till dagis där de även ska pratas med dagispersonalen på jaz avdelning.
Har inget att oroa mig över, för ja har inte gjort något fel.....men hoppas innerligt att de inte tänker dra upp mitt förflutna!
(syftar då på dåliga minnen o händelser)
Så på Söndag kommer mamma även hit o hjälper mig att sysselsätta jaz o hålla ett öga på henne under tiden jag får lite gjort här.
Sen idag blir de hämta paket från oriflame, diska o kolla tv.
Neh nu kommer ja inte på mer! Men ha de gott o take care!
Puzzen o Kramen på er!

1 kommentarer:

* Fredde * sa...

Jag är lika glad att vi har funnit varandra!!!
Älskar dig!

Puss puss