lördag 4 oktober 2008

¤ sorgligt besked ¤


Ja då har man fått ett mindre roligt besked igen....
Kan juh berätta att pappa har haft lite problem med att äta.
Men att de skulle sluta med de beskedet som jag fick veta i förrgår var inget jag hade hoppats.
Tycker bara att min pappa har varit med om så mycke så nu räcker de.
Men varfall, fick veta att pappa har fått en tumör i buksportskörteln antagligen.
Precis vart den sitter e lite osäkert än, men fler röntgenbilder ska tas, sen e de en ny omgång av laserstrålning o cellgiftsbehandling som ska startas.
Vet hur de va för nån jul sen...pappa fick fira födelsedagen på sjukhus, sen var de inte ens säkert att han skulle få komma hem till jul.
Men turen vände en vecka innan o han fick komma hem o fira jul med oss.
Nu har jag bara en känsla av att det lär bli detsamma.
Men hoppas innerligt att detta ska bli en snabb o smärtfri behandling som kommer gå bra.
Vill juh inget annat än att alla ska vara friska o må bra.
Men vad som kommer hända får juh tiden utvisa.
Annars var de juh kalas idag hos Annika. Kul va de. Fredde fick träffa en del av familj o släkt.
Men de gick bra...hehe.
Själv så passa ja på att gosa med mina små extraälsklingar nellie o casper.
Efter kalas var de bara hem o hämta saker o bege sig te Åsljunga, så nu sitter vi alla här hos fredde o myser ;)
Lippi kom precis förbi en sväng...men i vilket ärende tänker jag inte berätta...haha!
*asg*
Annars har de väl inte hänt så mycke mer.

Take care...
Puss o Kram

O min lille älskling....tack för all hjälp. Det betyder mycke! Har alltid så jävla roligt med dej! <3

0 kommentarer: