söndag 26 oktober 2008

Söndage


Ja då får jag väl berätta att de blev för mycket dricka för Zezze igår. Fy vad full jag blev. Ibland kan de bli för mycket av det goda. Så tack älskling för all hjälp i natt. Ja även ni andra. O förlåt martin o lena. Hehe. Ja sen skulle man till puma fabriken i morse för de hade outlet. Så det var bara att åka dig. Blev strumpor väska skärp o tröja för min del. Men billigt va de. Annars har man tagit de lugnt o fixat lite med lådorna o snutt har varit riktigt flitig idag. Sen nu ikväll kom emelie med josse o nicole. De åkte till stan för att fika. Så har visat snutt lite med tvättstuga, källare o cykelförråd. Sen ville snutten tvätta sina jobbekläder så de va bara att gå ner o visa hur maskinerna fungerar. O nu har fredde somnat i mitt knä. Bloggar kanske en sväng sen igen men de märker vi. Gå det gott. Puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

snutt har jobba och slitit hela dagen.
så nu känner jag att man börjar komma lite i ordning med saker och ting.

Anonym sa...

Kul att du hitta lite på outleten! :) En annan sov ju längra än nio, såå missa.. *hihi* Hoppas allt är bra med er idag!! kramiz!