tisdag 14 oktober 2008

# Måndagen #


Ja då vart de Måndag o en ny vecka!

Hade soc på besök i morse....men kan juh inte påstå att jag va pigg precis.

Men de gick smidigt o de va hur goa som helst.

De följde med till dagis där de även skulle prata med personalen på jazmines avdelning.

Men där hade jag bara goda ord att hämta så det var skönt.

Efter mötet begav jag mig hem nöjd o belåten...

Var trött, men fastna vid datan...

Hämta Jaz 12 sen skulle hon såklart gunga.

Så de var bara att vara ute o leka en stund.

Efter lekstunden var de bara hem o vila...diska osså en runda!

Just de, mamma o ida, ni e guld värda, tusen tack för igår...

Sen på eftermiddagen kom min baby ....då vart de bara att klä på mig o jaz för skulle hämta min mobil som ÄNTLIGEN var kvar, men vad jag fatta de som så är den bara uppdaterad :S

Men men...får köpa ett nytt minneskort, för de e väl de som cepar min mobil.

Samtidigt som jag hämta min mobil passa min baby på att köpa tv, så nu har man en platt-tv.

Riktigt nice...hehe!

Sen efter vi handlat var de ner till stan o köpa med hem mat.

Fredde har inte smakat på falafel innan så det blev falafel o kebab från habibi i stan.

Men de visa sig vara riktigt gott...hehe!

Men där e juh fortfarande vissa saker han inte fått smaka än!

Som har juh min linssoppa han ska få smaka, sen e där juh shishkebaben i malmö som han osså måste smaka.

Men de kommer så småning om.

Annars var det att installera tv´n ikväll o bara ta det lugnt.

Hade lyxen att få ansiktsmassage o vanlig massage vilket var väldigt avslappnande måste ja säga!

Helt otroligt att jag lät nån komma i närheten av min rygg, e juh så öm i den så att inte ens sjukgymnasten fått röra mig....men de gick bra o de va bara skönt med lite massage!

Sen nu ikväll somna mina små frön tidigt.

Imorn blir de stan o ams....sen blir de bara att ta de lungt antar jag.

Men uppdaterar mig imorn.

Eller rättare sagt idag för klockan e juh mer än 12. Hehe!

Take care!


Puzz o Kram på er!

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Najs med massage ;) O najs med platt-rv med :D