onsdag 9 september 2009

sorry

Ja jag vet att det har gått några dagar sen man skrev.
Man sitter här o tänker att när de blir lungt här skall ja skriva, sen blir de inte mer.
Men nu tänker jag varfall se till att skriva i em. *peppar peppar*
Har varit o lämnat min sessa på dagis. Sen blir de iväg till jobb.
Sen vill jag passa på att säga grattis till denis o caroline som fick en dotter igår!
Kan se lilla colin som en stolt storebror. Jisses storebror, hehe, o jag som tycker han e liten än.
Ja annars e de väl inte mycke att tillägga.
Ha de gott och ta hand om er!

2 kommentarer:

Annika sa...

Jättsöt liten tjej. Själv träffade jag en bebis på 4 veckor igår. Var på barnklädesparty och dem fick en lite kille för en månad sedan. Svår att fatta att ungarna varit så små. :-) kramis!

* Karin * sa...

Ja jättesöt är vårat nya lilla barnbarnsbarn, och skönt att allt är över nu, Caroline hade det ju jätte jobbigt.
Ha en riktigt skön helg, och ta vara på din lilla familj.
Många björnkramar