söndag 6 september 2009

Söndag.


Ja då vart denna vecka osså slut. Dagarna de bara flyr iväg.
Idag ville min sessa hem tidigt så hon hann komma innan jag drog te jobbet.
Sen blev de att jobba. Efter jobb blev de hem med min lilla familj.
Blev chili con carne till middag. Sen blev de mys i soffan för oss alla.
Nu sover både fredde o lillan, så blir att jag sitter här o underhåller mig sålänge.
Imorn blir de lämna min sessa på dagis, sen blir de fixa lite frulle eller fika till min mami o papi som kommer o hälsar på.
*skönt att de e lungt på hemmafronten nu*
Sen blir de hämta min sessa på dagis o efter de blir de att möta nettan o elin en stund.
Ja sen e där väl inte mycke mer planerat för morgondagen.
Sen på tisdag hade jag tänkt att jag skall förbereda lite saker inför fredag då kjag åker på konferansresa med jobbet.
Vi har lyckats få farm att det e ca 2h resväg med buss, mer än så vet vi inte.
Ja de e väl lite vad som kommer hända.
Nu blir de lite spel o annat för mig, sen sängen!
Men skall försöka att uppdatera mig ofta imorn när jag e ledig.
Ha det gott allesammans!
Poss o Kram

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön ledig dag snäckan!! *puss* //Nettan