tisdag 1 september 2009

Nedräkningar!

Ja då vart de en ny månad. Och bara 115 dagar kvar till julafton.
Andra saker som jag räknar ner till är konferansresan om 11dagar. Sen e de freddes födelsedag om 21 dagar. Storvisning av oriflames produkter den 22:e ( alla välkomna till marina plaza 19.00-21.00, men meddela mig innan bara) Ullared om en månad. M.m.
Så de går undan och lite att se fram emot.
Grattis fija på din 25års dag :P
Neh nu måste jag ringa lite viktiga samtal innan jobb, men take care. Kanske bloggar lite sen osså.
*Im out*

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ja du konferansken ska vi ha så jäkla skoj på!!! LÄNGTAR!!

Linda sa...

och snart är det 1-årskalas här!

sofia sa...

hejhej gummelumman! vad är det för konference ni ska på? fy vad jag fick längtan nu till julafton, när du skrev det. =) får nog ta o lyssna på en jullåt tror jag =)