lördag 19 september 2009

Dåligt med läsare :(

Märker det är många som har trappat av när de gäller bloggläsning.
Även när det gäller att skriva. Lite tråkigt!
En blogg tar inte lång tid att skriva.
Annars har de varit jobb för min del.
I torsdags bjöd ja familjen på mcdonalds för jag orka inte laga mat, så synda därmed osså då jag lovat mig själv att försöka vara nyttigare i kosten.
Igår var man bortbjöden på middag till lena o fredde. Blev tacos! Riktigt gott var det! *tack*
Sen blev de att boysen drog hem te fredde o hade sin stund där, o jag lena o kidzen satt o mös hemma hos henne.
Sen var de hem med jaz då hon blev trötter. Hon föll som en fura när vi kom innaför dörren. Så blev en lugn kväll för min del med att kolla nätet o tv´n innan jag osså la mig.
Idag blev jag uppringd vid halv nio typ. Det var min kära mamma som misstagit sig på dagarna här. Hon trodde jag skulle lämna jaz på dagis snart, men fick informera att det var lördag o att hon stört min sovmorgon, haha!
Så efter de blev de att kliva upp.
O nu sitter man här o har gjort sig klar för jobbet.
Fredde o jaz skall dra till munka ljungby där jessika fyller år *grattis*. Freddes systers dotter då.
Annars blir det väl en lugn kväll för oss här. Blir jobb imorn för min del osså.
Take care o ha en trevlig helg.
Puss o Kram <3

4 kommentarer:

Annika sa...

Hihi, ja man hinner inte uppdatera sin blogg lika ofta nu när man jobbar. Fullt upp från morgon till kväll. Men jag tycker du är lite dålig på att kommentera. :-) kramis

Anonym sa...

FÖRLÅT...så är det när man blir gammal bara vänta o se,älskar dig
pappa är så svullen och fryser gör han men inte skall han in Onej får väl vänta tills han blir för sjuk igen men han skall in på måndag till njurläkaren. puzz ps!jag lovar att inte ringa imorgonbitti.;))

Annika sa...

Man får prova på 3 gånger gratis sedan kostar det 500kr för en en termin. dem hyr inte ut skridskor men ett par nya kostar 350 på stadium. Och hjälmen kostade 400 oxå på stadium.

sofia sa...

mmm det e lite dåligt på uppdatering från min sida, men det är för man inte har nåt intressant o skriva.
hoppas allt e bra, ska hem t skåne idag. ses kankse. du kan väl ringa mig när du sett detta///sofia