lördag 5 september 2009

första lördagen i september

Ja då vart de helg o lördag idag.
Sitter på jobb o ser hur de tråkiga vädret blir mörkare o mörkare.
Inget som får en på humör precis.
Igår blev de en lugn helg med lite gott i soffan.
Fredde somna som vanligt tidigt, medans jag själv fick kollat en film.
Efter filmen blev de sängen för min del osså.
Idag var de upp o diska o göra sig klar till jobb. O här sitter jag än.
Ikväll blir de väl inte mycke bättre, men god mat skall fixas o även en morotskaka tror ja.
Skall bara kolla så jag har allt hemma.
Sen imorn blir de jobb som vanligt, o när ja skall hem blir de även att hämta min sessa.
*jag saknar min dotter*
Sen blir de en lugn kväll med mys i soffan o lite tv.
På måndag blir de lämna sessan på dagis, sen e jag ledig för en gångs skull.
Så skall se om ja hinner möta nettan en sväng, för vet att hon skall te hbg.
Ja de e väl lite vad som e planerat.
För min del blir de att jobba vidare här.
Men ha de gott o trevlig helg på er!
Poss o Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

sa du morotskaka!!! mmmmm.. jag väntar vad blir förrätten?sofia ringde o sökte dig..mamma

Anonym sa...

Jaa, du måste se till o ha liiite tid över till Nettan på måndag!! Miss you a lot gummz!!! *puss* //Nettan