söndag 27 september 2009

ledighet slut..

Ja nu har man varit ledig en hel vecka, o tiden den springer snabbt iväg.
Har hunnit fira fredrik som blev 35 i måndags. Sen i tisdags bjöd jag ut han på middag som var en del av presenten. Sen var de lungt mitten av veckan. Blev ett besök hos min storebror i oderljunga. I fredags åkte jaz till sin pappa så har varit barnledig. Så i fredags blev de laserdome o resturang för mig, fredde, dalmasen o lena. skitkul att springa av sig lite fläsk. *haha*
Sen igår var de en sväng på loppis där ja handla lite kul saker. Där fynda jag en ny tunika som skulle kostat 1495:- men gav endast 15:- för den! *prutat o klart* hehe..
sen bar de av mot maxi o familia. Skulle ha varit inom familia, men där var så mycke folk då de hade 3års jubileum så blev bara maxi o pang.
Handla lite frukt o dricka som ja skulle ge till pappa, så de blev sjukhuset i ängelholm efter hyllinge.
Där satt vi en stund o även mamma kom dit. Efter de blev de hem.
Lite småsega men ändå rastlösa valde vi att dra på bio, så vi drog ner till stan o kolla Inglourious bastards. Skulle egentligen ha sett flickan som lekte med elden, men där var typ fullt i alla 3 salonger. hade funnits spridda platser, men inget kul.
Men den var oki film den vi såg. Hade kanske förväntat mig lite mer action i den, men men.
Sen idag har jag varit på tuppeware party hos nina. Sen var de till stan o käka middag på city wok.
Efter de blev vi hemkörda av binis vänner som dök upp i stan. Sen sist men inte minst blev de bort till Musse o hämta min älskling. Så nu har binis begett sig hem, o jag håller på att få jaz att sova.
Take care.
Poss o Kram

1 kommentarer:

Annelie / Svägerskan sa...

Herregud vad du legat i denna vecka, trodde att du skelle vara ledig ;) Kramis