onsdag 6 maj 2009

Busy woman!


Ja jag kan väl inte kalla mig nåt annat!

Fullt upp hela tiden. Har märkt att jag inte suttit på datan eller framför tv´n speciellt mycke.

Fredde skaffa laptop te svärföräldrarna igår, så var dit o lämnade den. Var även inom eket o sa hej till mamma o pappa.

Kul att komma ut lite. Bjöd ut jaz o fredde på pizza idag. Tror att de uppskattades. Fast man e pank som en lus.

Skall baka till Mia nu, sen imorn skall jag en snabbis till min brukare o säga grattis som fyller år.

Sen på fredag skall jag till Fredriksdal med Framtid som bjuder på lunch där ute i de gröna. Så skall bli kul o se va de blir.

Annars blir de iväg på Lördag på kalas o sen fixa bilen. Sen söndag vet jag att det är något jag skall på, men har glömt va det e just nu.

Ja de e lite vad som händer.

Nu skall jag fortsätta här...take care alla.

Possen o kramen

0 kommentarer: