tisdag 12 maj 2009

Usch ja..

Fy vad de e tråkigt att vara hemma själv och inte ha nåt att göra.
Man vågar inte ta nån större runda med bilen juh...
Men börjar mer o mer tro att de e kylaren de e fel på...
Men de återstår att se.
Snart dax att gå till jobbet. Kort dag idag.
Sen är det 11-18 som gäller imorn.
Ringde chefen för att fråga om ett par byte i sommar, men de verkar inte bli nåt med de.
Så om jag har otur får jag stanna hemma från glenns bröllop i slutet av juni :s
Känns som jag har kommit in i en period där det inte är något som vill som jag vill...men men.
Älskar att ha solen framme. Men fryser faktiskt just för tillfället.
Neh nu ska jag plocka ihop mig o bege mig. Men ni får ha det bra.
Och ta hand om er! Se nu till att njuta lite av vårsolen.
Kram

1 kommentarer:

Tomas sa...

Riktigt najs look på din blogg med alla blommor! Man får ju sommarvibbar!

Hejs från Tomas