onsdag 13 maj 2009

onsdag morgon

Ja då vart de onsdag o mitt i veckan.
Var kort dag på jobbet så allt gick i ett nafs.
Sen var de hem o laga mat o göra lillan redo för sängen.
sen blev de tv resten av kvällen.
Sovit dåligt i natt, vet ej varför.
Men kände av att halsen börjat göra ont :S Sen väckte ja lillan i morse.
La då märke till att lillan har fått ögoninflammation :( snuttan min.
Så blev att göra saltlösning o tvätta ögonen med. O nu e hon på dagis.
Själv ska jag duscha, sen e de dax att dra till jobb. Är 11-18 som gäller idag.
Sen blir de väl hem o laga mat, o efter de vet jag ej.
Imorn e man ledig, så funderar på att ha lillan hemma o ta med henne bort till framtid. Skall få mina papper påskrivna, sen blir de väl att hon får leka av sig.
Neh nu får jag skynda mig innan jag ska iväg.
Take care alla.
Poss o Kram
Saknar er mina vänner, måste ses snart! <3

2 kommentarer:

Annika sa...

Får du ha henne på dagis fast hon har ögoninflammation? Det får inte vi på vårt dagis för att det är så smittsamt. Ha en bra dag.
kramis

Tosse sa...

Får man lämna barnen på dagis när dom har ögoninflammation ?