lördag 30 maj 2009

lördag

Ja tänka sig att de e Lördag idag.
Har jobbat o är allmänt seg idag.
Känns som jag inte har ork till något. När jag kom hem efter jobb var de bara att börja med jaz rum.
Fredde var o hämta hyllan till henne så nu har han byggt ihop den. Hehe, tänkte han kunde få bygga nån gång, annars e de juh jag som tar de arbetena ifrån honom när de gäller sådant.
Vet inte varför, men tycker det e skitkul att bygga upp eller ihop saker.
Sen var man juh svinhungrig när man kom hem, så blev att man bara satt där o skulle få motivation att laga dagens middag.
Men då sa binis som var här att hon osså var skithungrig o att hon kunde bjuda.
Så blev att vi drog till wokman i stan o käka.
Gott var de!
Sen blev de att vi körde hem henne o sen hem o bada lillan.
Sen efter hennes bad tog de inte lång tid innan hon somna.
Själv tog jag mig ett varmt efterlängtat bad. Så nu sitter man här nybadad o luktar som en nyponros *skojja* haha...
Försöker följa filmen face off, men den har man sett nu några gånger, så det är inte kul längre.
Så lär nog bli sängen snart för min del.
Imorn är det Mors dag! Så får se hur den dagen blir. Jobbar större delar av dagen så får se vad som händer sen.
Men ha de gott.
Poss o Kram

1 kommentarer:

Annika sa...

Inte fel med ett varmt bad. Ha en trevlig mors dag gumman! kramis