torsdag 7 maj 2009

Är jag ego?


Ja varför blir de aldrig som ja tänkt mig?

När jag väl planerar nåt o ser fram emot en dag för mig själv blir de aldrig som de e tänkt.

Så de blir hela familjen som åker till Caspers kalas på lördag misstänker jag.

Sen e de tänkt att jag ska vara barnledig, men som vanligt bara för jag planerat att dra ut så ville musse o de att jag skulle ha jaz för de var något de ska göra. Så nu vet jag inte vad som händer lördag kväll. Om de inte kan ha jaz så får jag försöka fjäska för mamma.

Känns som jag e trött på allt o alla...(ta inte åt er).

Annars hade jag tur idag...gasa på precis framför civilia polisen. ooooppsss!

Men de var inte med flit, gasa på för att bilen betedde sig konstigt o jag skulle gasa så ja hann förbi de grön i korsningen o in till kanten, men poliserna bara skratta :S haha...de e lite roliga ibland.

Nu ska jag ta mig en latstund...take care!

Poss o Kram

0 kommentarer: