söndag 10 maj 2009

Söndag


Ja då vart de söndag o helgen är slut.

Var på kalas hos Casper igår som blev 1år. Stor killen nu.

Tiden den rusar bara iväg. E stolt faster till 3 underbara charmtroll o mamma till min underbara dotter.

Efter kalas var de hem o byta om. Lite mjukare kläder, sen begav jag mig ut. Var min egenkväll...

De behöver jag ibland. Men blev lyckat.

Sen idag blev de åka med snutt te Eket o hämta min sessa.

Under tiden vi var i eket ringde mobilen, de va robin som ville bjuda jaz på busfabriken.

Så blev bara packa ihop sig snabbt o bege sig dit.

Vilket jaz uppskattade, hon älskar juh verkligen busfabriken.

Sen har de varit en lugn kväll...

Har pillat lite med Oriflame o snutten har varit på jobb.

Sen slockna jag på soffan o vakna när fredde kom hem.

De e väl lite vad som hänt i veckan. Take care.

Poss o Kram

0 kommentarer: