tisdag 26 maj 2009

En del..

Ja nu e man ledig imorn o idag så de blir väl att man kommer blogga av sig en del.
Men får se om de blir nån som läser de.
Igår var de jobb o efter de var de bara hem o fixa med räkningarna.
De flesta blev betalda men där e någon kvar som får vänta till lönen o lite andra cash kommer in.
Men imorn skall de sista fixas, sen e de borta.
Annars blev de att man klippte gubben igår, så de blev inte mnga millimeter kvar.
Men bara skönt antar jag nu när de e varmt ute.
Annars hände inte mycke mer. Blev att vi softa i soffan sen somna fredde o jaz tidigt.
Sen vart de en orolig natt då lillan var uppe massa ggr.
Mindre kul för min del som inte fick sova en timme i sträck...så kan inte på stå att jag e utvilad idag.
Nu så skall jag o lillan ut o gå en runda med gizmo, annars trot jag att de blir en runda till skopunkten med jaz. Skall se om jag hittar några billiga skor. Både jaz o jag är i akut behov av de.
Ja de e väl lite vad som kommer hända nu på dagen.
Take care.
Poss o Kram

1 kommentarer:

Annika sa...

Hej gumman! Sådana nätter har Nellie med. Jobbigt men inte mycket att göra åt tyvärr. Kul att shoppa på skopunten.

Ha en bra dag! kramis