torsdag 30 april 2009

Omg, VARMT!!


Ja jisses så varmt de e ute.

På lillan blev de strumpbyxor o en klänning som e ärmlös.

Sj letar jag efter lämpliga kläder att ha nu när ja ska jobba.

Men märks de e sommarväder....igår bada folk gladeligen här borta i poolen.

Var så jaz osså ville bada.

Men får se om man hinner en snabbisrunda dit imorn innan jobb.

Annars var man hemma igår o var helt matt... :s så blev jag vila mig genom de mesta.

Annars blev de ut en runda när fredde kom hem.

Stack ner en runda till stranden o gröningen så lillan kunde leka av sig, o kul som de var träffade vi även på emelie, jossan o nicole.

Så nikki o jaz de lekte för fulla muggar...

Vid 20 ville jag hem o fixa käket, för var svinhungrig, så emelie erbjöd sig att släppa av jaz på vägen hem så hon kunde få leka klar med nicole.

Vilket jaz blev skitglad för.

Sen var de middag o sängen som gällde...

Ja annars e de jobb resten av veckan ...o veckan där på e de butiken som gäller.

Nu när de e så varmt ute kommer de bli att det e där ja kommer befinna mig, så de kommer bli glest antar jag med mina blogginlägg, men ska göra mitt bästa för att undvika de.

Ja det var väl lite...

Neh nu ska jag ta en smörgås, sen förbereda inför jobb.

Take care!


Poss o Kram på er!

2 kommentarer:

Annelie J sa...

Glad Valborg på dig :) Ser att du fortfarande har många järn i elden ;) Kramen

* Fredde * sa...

många kramar Love You!!