måndag 27 april 2009

pallar inte mer...


Ja på sista tiden har jag inte mått bra.

För de som inte vet så har jag pollenallergi o nu har jag även fått astma på de!

Så i 3 nätter har ja legat o haft de kämpigt.

Men tack vare lite hjälp igår så har jag kunnat få sova ut i natt SKÖNT!!

Det är hemskt att känna när de piper i rören o veta att man kämpar för att andas in, ,men att de knappt kommer något.

Sen har man sina anfall på de osså :( Känner mig mer som en 75åring än en 25åring :S

Har varit frisk som en nötkärna o nu känns de som allt trillar över en.

Inte nog med att mina föräldrar e sjuka,, nu drabbas man själv oss.

Neh nu ska ja inte snacka sjukdomar...

Nu e de vår ute o helt underbar väder.

Tog en promenad på landborgspromenaden igår.....Så mysigt de va...

Har letat efter en bit av den som jag såg på bild i tidningen, men igår hitta ja de!

Annars e de jobb hos min brukare idag.

Ska bli skojj att träffa han igen...

Ja det e väl lite vad som händer...

Kan juh även berätta att jag lyckades få kylareslangen spräckt igår. Ingen höjdare :(

Men men ....hoppas bara inte toppen har följt med, mindre kul isåfall.

Såg lite mysko ut igår, men ska kolla mer på de idag. Neh nu ska jag fixa här...

Take care...Poss o Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, mindre kul.. :( Hoppas du snart mår mycket bättre!! *pussen* //Nettan

Annika sa...

Så tråkigt att du inte mår så bra. Hoppas du blir bättre snart. *kramis*

Anonym sa...

Men Lizze vad är det för bild du lagt in så hopplöst är det inte så Fy Skäms på dig min lilla sockertopp.kram mamma