lördag 4 april 2009

Delade känslor...

Ja med den rubriken menar jag att det e så fett skönt att ha solen o våren framme...
Men för mig som e pollenallergiker är de även en plåga. Tar mediciner mot pollen men de hjälper inte, så funderar på att testa de sprutorna de har nu mot pollen. Är juh alltid värt ett försök. Fast man går här med rinnande o kliande ögon så skulle jag inte vilja byta ut årstiden som e nu...
Snart dax för jobb. Sen får jag se vad som händer.
Igår var de bara upp o iväg. Var inom city gross o handla med frukostbullar te svärfar, för skulle dit o hämta lite saker te snutt.
Efter de gick vi inom coop o fixa lite kakor.
Blev inom eket o hälsa på mojjan osså så jaz fick träffa mormor.
Efter Eket styrde vi kosan mot Söndraby där ja skulle inom Anna o hämta lite kataloger till Oriflame.
Så nu ska ja komma igång med de igen!
Bråttom som man hade var de bara hem hit där linda vänta på jaz o lämna av henne.
Sen blev de raka spåret till jobb.
Efter jobb blev de bara hem o vänta in lillan. Bytade om på henne, sen blev de iväg till sjukhuset där binis vänta på oss.
Gick upp o satt en timme hos pappa. Måste säga att de gör en glad att se han må så pass bra som han gör nu.
Efter vi varit där blev de lämna binis hemma, sen var de inom maxi där jaz fick handla godis för sin slant som hon fick av morfar.
Sen var de raka vägen hem.
Väl hemma blev de bara att slänga sig i soffan. Var helt trött...
Beställde hem pizza *längesen, men gott va de*
Ja sen blev de inte mycke mer för den dagen. Sen vad som händer imorn vet jag inte. Vet bara att det e jobb 11-18 för min del.
Take care...
Poss o Kram på er!

1 kommentarer:

* Karin * sa...

Säg inte att du har detta också!
Allergi liknande hö-snuva,jätte jobbigt, hoppas att du kan få något så att det lindrar.

Björnkramar