torsdag 4 december 2008

¤ Över ¤

Ja då vart de torsdag idag o den sista dagen för mig på praktiken.
Jisses så många kramar man har fått *mysigt*
Annars kom mammi o pappi bort på framtid o kolla en sväng.
Kul...
Sen blev de hem efter att man var klar där!
Men kom på nu i efterhand att jag har glömt att lämna ett papper till "chefen" så får åka dit o fixa de på måndag eller nåt.
Sen imorn är de begravning för mig o snutt på Öckerö.
Får se om ja hänger med in i kyrkan....jag o kyrkor går inte så bra ihop, oavsett vad de e jag e på!
Sen ikväll blir de för snutt att lämna gizmo hos jessika.
Sen blir de väl att förbereda inför imorn, sen säng tidigt.
Tror inte att ja kommer orka vara uppe sålänge ändå på grund av min förkylning.
Men men...
Sen ska ja försöka få tag på musse så ja kan hälsa på jaz. Saknar henne nåt så enormt!
*mitt lilla hjärta juh*
Neh nu ska ja göra något annat, men ha de fint o ta hand om er!
Poss o Kram

1 kommentarer:

sofia sa...

hej....för du mkt uppdrag förresten? jag får bara ibland typ uppe i småland. lätt o ta sig dit liksom, o en annan sak, kan du lägga in sån besöksräknare på min blogg?