tisdag 9 december 2008

*arg*


Asså de j'vla handläggarna på ams går mig snart på nerverna.

I mitten av november fick jag papper från ams att jag skulle på studiebesök på framtid, så jag gick dit den angivna dagen o i rätt tid.

Men fick inte så mycke hjälp där borta ...så skulle ha tag på min handläggare för visste inte om hon skulle komma ut dit eller om jag var där ensam.

Men neh då var hon inte tillgänglig. Sen fick ja papper om att jag skulle börja på måndagen o vara där ca:3v fram.

Så jag var där de veckorna o sluta i torsdags som det stod på pappret.

Men idag blev jag uppringd av krister (chefen) som fråga om jag jobba? Jag bara jag har ett jobb som e framskötet tills imorn sen har ja inga mer uppdrag vad jag vet.

Han bara oki, e du medveten om att du e inskriven här fortfarande?

Till min stora förvåning e de INGEN som sagt nåt o jag har inte fått papper om någon förlängning.

Men krister var så snäll så han sa att han skulle sätta mig som närvarande fast de va ams som gjort fel.

Sådana här saker gör mig piss....

Så nu får man ändå stressa som en jude till jul för man slutar inte förrens den 23. Så på torsdag är det praktik igen för min del. :(

Jag som hade tänkt få undan här hemma o få lite fint....men de kan ja juh glömma nu. :S

Sen alla klappar som ska handlas.

Har redan fixat till kecke o annika, krille o linda, nellie, lukas, andre o lippi. o halva klappen till karin o lars e klar. Sen de andra måste jag osså få fixat innan jul.

Men men....

Neh nu ska ja se te att göra nåt så jag får tankarna på annat.

Poss o Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla söta rara Lizette. Vi vuxna skulle ju inte byta julklappar. Det kom vi ju överens om. Har inte din mamma sagt nåt om det till dig? puzz o kram

Anonym sa...

Ja, vi vuxna skulle väl inte byta? Men har du köpt till oss så köper vi ju till dig så klart!

Anonym sa...

Jobbiga ams as usual =/ Tack för kommentaren i min blogg, men joo, behöver ner mer ;) Men tack ändå *hihi* Saknar er med, enormt mycket!! Pussen


//Nettan