onsdag 17 december 2008

Orolig...


Ja idag e de Onsdag och en väldigt orolig dag för min del.

Pappa är just nu på sjukhuset o har kommit en del in i sin operation.

Denna operation e väldigt stor o många avancerade ingrepp skall göras så man går juh här på högspänn.

Vill juh verkligen inte att det ska hända pappa nåt nu innan jul.

Men med dagens läkare känner jag mig ändå ganska lugn.

Vill bara vara där o vara ett stöd, men eftersom han ska opereras hela dagen idag så är det inte lönt, sen ska han ligga i respirtor i nåt eller några dygn.

Men imorn tänker jag nog ta mig till sjukhuset i vilket fall som helst.

*tänker på dej pappa*

Men de finns även andra tankar denna dag!

Det är juh tvillingarnas 22års dag! Så grattis Andre o Philip. Men de 2 huliganerna tänker vi fira på fredag!

Annars har de väl varit en lugn dag idag...

Kommer bli jobb ikväll så man e hemma sent. Men gick bättre än väntat igår.

Ganska kul när man kom igång så snabbt.

Kommer inte på mer att skriva för tillfället, men see ya soon ;)

Take care!


Poss o Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på din pappa gumman. Håller tummarna att allt går bra. kramis

Anonym sa...

Tänker på dig, dina pappa o hela din familj. Är det något så vet du att du kan ringa, närsom! *puzzen* //Nettan