söndag 21 december 2008

Lördag...


Ja idag har de varit fläng hit o dit igen.

Denna morgon lämna snutten mig vid 07.30. Han hade taxi körning vid göteborg o simrishamn om ja inte minns helt fel.

Själv hade jag lilla hjärtat hemma denna natten o den var juh långt ifrån sömnlös om man säger så.

Så när min klocka ringde vid 8 var man astrött.

Så de var bara att klä lillan o sig själv. Musse skulle hämta jaz 09.20 o så blev de osså.

Han körde mig till jobbet där jag var i god tid, så blev att de stanna o prata en stund. Men jaz ville följa med mamma o jobba sa hon, så hon sprang ifrån bilen o in mot huset där ja skulle va. Men efter lite fjäsk så åkte de iväg.

Chefen var nästan 10min sen så där stod man o frös.

Efter att han släppt in mig berätta han att jag hade hela kontoret för mig själv o där skulle jag vara ensam under dagen.

När jag var klar 14 lämna ja bygget o där kom mamma i precis rättans tid.

Vi åkte upp till Pappa på sjukhuset som blevit flyttad för andra gången under dagen :S

När man kom in där så blev pappa så gla att man såg en liten tår, fast han inte skulle visa de.

De första han fråga va vart Jazmine var...

Var meningen att jaz skulle få följa med men eftersom vi precis hade fått veta i sista sekund att han var flyttad till en avdelning där de fick ta emot besök var de för sent.

Men men...jag o mamma var där varfall.

Lova pappa att komma upp imorn en sväng under söndagen med Jazmine så de får träffas. Så höll pappa sällskap under en timme.

Sen åkte mamma o jag o handla lite. Samtidigt kom emelie som skulle få träffa jazmine idag.

Så efter vi handlat hämta vi jaz sen drog vi hem.

Väl hemma lekte jazmine av sig en stund med emelie o fock sin julkapp av henne. *tack emelie*

Ett litet rosa förkläde med bamse fick hon o de hade emelie gjort alldeles själv från grunden.

Ska ta bild o visa sen.

Under tiden emelie va här bestämdes de att hon skulle haka på matte o de ut ikväll så hon stanna här o vänta på matte som skulle komma hit med saker te henne.

Vid 19 drog emelie o matte o hem kom snutten.

Efter att fredde kommit hem gjorde jag jaz färdig som skulle te sin pappa igen.

Gick bort te musse o lämna jaz, o när jag var hemma igen hade lippi o erika hunnit komma.

Vi satt o snacka sen drog vi ut en sväng.

Men fan va kul de va! Jag, lippi o erika vi har juh våra galna stunder..o snutt trodde nog vi var galna. Haha...men han ska juh bara se oss på elmia då :)

Var bland annat på nakenbadet i Råå igen...o säger bara JISSES SÅ KALLT O VA DE BLÅSTE!

Men kul hade vi...

Sen bar de hem för oss. Erika o lippi de körde direkt o jag hoppa i duschen.

Snutt drog ut med gizmo på sista rundan för dagen o själv sitter ja här o ska avsluta dagens blogg.

Neh nu ska ja krypa ner i sängen hos snutten. Har juh en del att göra imorn osså.

Take care!

Poss o Kram


P.S. De ruttna människorna som går o anklagar folk för något de bara e avundsjuka på kan juh slänga sig i väggen. D.S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande fart och fläkt hos er. Skönt att din far får ta emot besök. Förstår att han blev glad att få se er. Både han och ni går igenom en jobbig stund just nu och mina tankar går till er tillsammans med en tröstande kram.
Trevlig söndag önskar jag er. Kramiz

sofia sa...

hajj hoppas saker löser sig, vem är det som är så avundsjuk att människan i sig snackar skit? musses minderåriga tjej eller,....hahaha