lördag 31 maj 2008

HOT!


Ja nu har de börjat bli riktigt varmt igen.
Igår var det att läma jaz på dagis tidigt, sen va de raka vägen ner te ams på avslutningsmötet.
Sen efter de gick jag till Knutan o hämta ut min o binis biljett till stockholm.
Sen var det bara att gå raka vägen till dagis efter jag hoppast av bussen.
Efter jaz va hämtad var de såklart en runda inom gungorna o åka rutschekana.
Envis som hon e skulle hon inte med hem, så de var att bära henne till trappen. Sen släppte de o hon gick själv.
Väl hemma tog hon napp o flaska själv, sen gick hon o la sig i sängen o kolla på Bamse, men somna som en stock direkt.
Under tiden passade jag på att tvätta o fixa lite här.
Sen packa jag även jaz väska eftersom hon skulle te pappis.
Sen vid halv 5 kom de o hämta henne o jag gjorde mig redo för att gå o handla te kvällen mysstund på gröningen.
Inhandla lite kött o potatissallad, dricka o chips, sen va de bara att bege sig hem igen.
Snabb som nettan o thomas va så var de redan klara. Så de vara bara för fick att skynda...
Hoppade in i duschen o gjorde vid mig...sen va de bara att klä sig o ta ihop alla sakerna som skulle med ner till gröningen.
När jag var så gott som klar nästan kom nettan o thomas.
Vi begav oss te bussen o 30min senare var vi på gröningen med all vår packning.
Vi slog oss ner o startade grillen, o jag börjar juh alltid i fel ende, så jag börja med att köpa mig en glass.
Under tiden maten skulle bli klar försökte jag att få tag på lottis o binis, men de hade juh redan fuskat o satt sig på bryggan.
Men efter många om o men så kom de.
Vi käka o så sen drog de typ direkt! Tråkiga som de va:S
Men jag, nettan o thomas vi fortsatte...
Massa mys blev de...sen vid 23.00 kom emelie o hämta upp nyckeln som hon ska låna.
lite innan 24.00 börja de bli riktigt mörkt o de började bli kallt i vinden.
Så vi packade ihop oss o begav oss hem.
Var hemma runt halv ett....sen va de meningen att jag skulle in te nettan på EFTERFEST!! eller erotikparty eller va nettan nu hade för 1000 namn på de...men eftersom jag hade varit så smart o tagit min tablett innan vi begav oss te gröningen så mådde jag inte toppen, så det blev sängen för min del.
Men ni hade säkert lika kul utan mig :P hihi...
Sen idag skulle jag till Springhill o köpa saker..men när jag va så duktig o tog mig dit ut på gåendes fot så var där inget :S eller rättare sagt så visste jag att det var nånstans , men vart! De höll juh på att bygga på det stället på mösaregatan eller va de nu heter så de va bara att ringa mamma. Men smart som hon e så hittar hon juh inte de i tidningen så jag började bege mig hemmåt.
Men tur som jag har får ja syn å min polare...Där kom hon i sin corrado så de va bara att langa iväg ett sms te henne.
Tur som det va kom hon tebax.
Hon bad mig hoppa in o där körde vi lite rundor på berga, tills hon kommer på att hennes ex morsa jobbade på det företaget, så de va bara att få en beskrivning te de nya stället *tack för hjälpen idag ida*
Jädrans tur o schysst ja träffa ida för hon körde mig dit o de hade juh blevit en bit att gå...för de nya stället de hade utförsäljning på var ända ute vid ekslingan nästan. Varfall...fick handlat lite gardiner o mattor. Sen blev de hem o fi´xa lite här.
O nu sitter jag här o softar! Ska vila en snabbis e de tänkt, sen ska här bytas gardiner m.m. Sen ska ja även packa väskan inför imorn då jag o binis drar te sthlm fär att kolla fotbollsmatchen mellan sverige o ukraina...så bäst på sverige att de gör bra ifrån sig...annars ska ja fan se te att visa de hur man spelar *asg*
Neh nu ska jag pysa, men kanske skriver en runda ikväll osså innan ja lägger mig, men de märker vi!
Take care...

Poss o Kram

Mamma älskar dej Jazmine <3 Du va bäst igår! Me love you!

GONE!!!!

1 kommentarer:

Thomas sa...

HETT kan man lugnt säga;)