torsdag 29 maj 2008

* ToRsDaG *


Ja då e de Torsdag idag..
Änsålänge känner ja mig pigg, men kommer väl sen att jag min migrän som vanligt.
O Binis dampar av sig för att man nte orkar göra nåt när man har migrän, men hon vet nog inte hur de e att ha de. Men men...
Tur man har emelie här som hjälper o ställer upp när man behöver vila.
Annars har de inte hänt så mycke i dagarna...
Har varit på kurs på ams...för att ta reda på vad jag ska söka för arbete eller utbildning...
O de som de tycker jag passar för än sålänge är frisör, massör, reseledare och guide. O detta är då efter en jäkla massa tester hit o dit...
Men får väl se vart allt leder...
Har faktiskt som igår kommit fram till att jag även skulle passa som billackerar, o det e faktiskt en utbildning som jag skulle kunna tänka mig hoppa på, men de enda som hindrar mig nu e tider o så med jaz.
Men har imorn osså kvar...så får se hur de kommer bli o vad slutsvaret blir.
Annars va man på mcdonalds igår o mötte en del människor man inte träffat på länge!
Mats o hans nya tjej, ewe, ida m.fl...så de va kul...sen efter mcdonlds va man på maxi o där sprang man på Kia...
Men där va de inte helt toppen, fick snarare ett dystert besked från henne.
Visa sig att Kia antagligen fått cancer o ska börja cellgiftsbehandlingen i början av September.
Men Kia gumman...detta kommer du klara de vet jag!
Annars va de en soft kväll igår.
Sen idag har man varit hemmao fixat här...
Men den musse kan juh skita ner sig, va tänker du med! E så jäkla trött på dej!
Allt du tänker på e cash o inte din dotter...väx upp för fan.
Hur jäkla mycke har inte jag ställt upp för dig innan? O nu så ska du skita i din dotter för ett ynka barnbidrag som inte ens e ditt utan din dotters!
Du gör mig så jäkla piss för fattar inte att man kan vara så omogen som du e.
Men men...
Får se hur de blir...men har en känsla av att jag kommer ha jaz hela sommaren.
Det får tiden utvisa.....nu ska ja pilla med tvätten, o fixa lite här. Men ha de gott.
Poss o Kram o Take care <3

2 kommentarer:

Nenniz sa...

Uff, migrän är inget kul, I know!! O du gumman, med allt annat; stå på dig!! Finns här för dig om det är något!! Pussen <3

Thomas sa...

Tycker du ska bli massör;) så vet jag var jag ska gå när jag behöver få litta massage. Vi är på din sida pinglan. Du vet var vi finns om det skulle behövas. Kramen så se vi imorrn