fredag 23 maj 2008

* FrEdAg *



Ja då vart de fredag idag o Mattias o Thomas födelsedagar! Grattis killar.
Idag har man varit astrött...men har fått rycka sig i kragen ändå.
Efter dagis blev de vila för jaz...sen va de för min del att fixa o dona här.
Sen vid 3 drog jag o jaz till stan. Mötte upp binis o drog till Danmark med båtarna.
Ja jisses som Jaz har tjatat om de båtarna...men nu såå...
gick en runda i dk o binis köpte med sig cider.
O jag fick syn på "min" bil..hehe...värsta feta laborghini murcielago. Sicket gott ljud de va i den bilen..*me like*.
Sen va de hem igen...
Efter de har man hunnit tvätta o diska lite. Även hunnit möblera lite...
Sen har man lekt med lillan o nattat henne.
Annars kommer de bli en lugn kväll/natt.
Binis ska komma o hämta sin dricka snart, annars blir de nog sängen för min del.

Har en hel del att göra imorn.

Presenter ska fixas, o jag ska packa....för imorn åker ja te Lomma o ska härja..hehe!
Neh nu ska ja glo tv, men take care..

Poss o Kram..

O alla ni som ja inte hinner höra av mig till...ni finns i mina tankar.

Mamma älskar dej Jaz.

1 kommentarer:

Nettan sa...

Najs bild på dig, gumman *hehehe* Jaa, idag åker vi till Lomma, o ääägeeer!!! ;) Ses sen! Pussis!