torsdag 22 maj 2008

*Palla*


Snart orkar jag inte mer!

Nu e det 2 dagar som min dotter verkligen har fått mig ur balans o förstört en massa.

Revit sönder tapeter i lägenheten m.m.

Sen när man skäller ut henne o visar att hon gjort fel, ja då skrattar hon mig bara rakt upp i ansiktet.

Hmm...o mamma o pappa..ni säger att jag va 10ggr jäkligare...skulle inte tro de!

Ja annars händer inte så mycket.

Ska på 30-års kalas på Lördag o de ser ja verkligen fram emot. ska ha fett roligt, Eller hur nettan o thomas!

Imorn e de tänkt att jag ska hinna fixa presenten till thomas, så hoppas de blir som ja tänkt.

Kommer att ha o göra hela dagen imorn.

Sen på söndag e de Mors dag...får se i vilket skick ja e...*asg* men ska fira mamma då!

Blir att Skicka över henne o pappa med båtarna så de kan avnjuta en morsdag meny...

Men ska försöka att uppdatera mig lite bättre här sen!

Take care!

Poss o Kram

0 kommentarer: