onsdag 17 juni 2009

Tisdag!




Ja då var man som sagt på Åby marknad.
Blev att Binis kom hit, vänta in pappa ssom vi skulle få åka med.
Efter vi kom till Klippan var de bara att möta upp emelie, Josse o nicole. Blev att vi gick en runda, o sen ringde mamma. Så blev man mötte upp henne osså.
Men precis innan vi mötte upp mamma mötte jag annika o malin.
När jag hade mamma med på tråden fick jag mess om att lukas o linda osså var på G.
Blev att vi mötte upp de vid arbetsförmedlingen, sen blev de ut på marknaden igen! Blev att vi gick åbygatan ner, där mötte vi upp camilla o ellen.
Kul, nu hade man mött på ett helt gäng man känner.
Blev man gick ett par varv o lillan fick åka lite karuseller. Sen blev de att sätta sig ner för en kopp kaffe.
I samma veva ringer fredde o säger att han anlänt till klippan. Så blev slänga i sig kaffet o bege sig till bilen.
Sen bar de hemmåt o fixa käk.
Väl hemma blev de till att softa.
Nu sover alla så nu skall jag osså gå o lägga mig.
Regnet de öser ner så de smattrar gott på fönstret. Så natti alla...


Poss o Kram


1 kommentarer:

* Fredde * sa...

Hörde att det regnade, men det var bara gôtt att höra regnet utanför. så man kunde sova vidare som jag inte har några problem med hehe.
hoppas du hade det trevligt på Åby marknad..

nä nu så ska jag jobba vidare hehe...